Avui hem assistit a la presentació de la campanya per promocionar el consum de la taronja de proximitat, a l’edifici de l’l’antiga Cambra Agrària de Nules, amb el Secretari Tècnic de FEPAC Asaja Provincial, Adrian Lobo.
Una inicitativa de la Plataforma per la Dignitat de l’Llaurador on FEPAC Asaja col·labora des del su inici, amb aquesta iniciativa és vol conscienciar el consumidor que busqui la diferenciació davant Altres taronges que hi ha al ‘mercat.
De fet, cadascún dels 17 Municipis representants a la Plataforma per la Dignitat de l’Llaurador promocionarà la campanya entre a els seus veïns i veïnes penjant cartelleria en diferents llocs públics, comerç local, grans superfícies, magatzems de taronja, entre altres empreses de el sector citrícola instal•lades a la seua localitat.
Aixi ho han manifestat a els representants dels Ajuntaments de Nules, Moncofa, la Vilavella, Artana, Borriana, Almassora, Onda, Betxí i la Vall d’Uixó presents a l’acte de presentació d’aquesta campanya juntament amb membres de la Cooperativa Nulexport i de FEPAC-ASAJA.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s